laupäev, 26. detsember 2009

Hommikune õueskäik

Kell on hetkel 5.59 - tulin just 10 minutit tagasi Ferruga õuest. Öö jooksul oli maha sadanud korralik kiht lund, mis tähendab, et on lootust, et see jääb ka mõneks ajaks maha. Tegelikult võib ta ju minu poolest ära sulada, aga loomulikult alles pärast seda, kui me oma uue portsu talviseid pilte saame tehtud! Selline ma olengi.. :d
No igatahes, kell 4.50 läksime uksest välja, tegime tiiru ümber kvartali ning tulime tagasi hoovi. Kuna mul oli päris igav seal seista ja oodata, siis mõtlesin, et lähen toon õige toast nutsu, et siis natuke mängida loomaga. Siis aga tuli mulle meelde, et Ferry on ju nõus sikutama kõigega! Ja võtsin siis jalutusrihma ja tegime sellega sikutusmängu, toomist kah kusjuures :d Siis jooksime hoovis ringi, mängisime peitust ja läksime tuppa tagasi.

Ma olen vist ikka täiesti hull. Täna on teine jõulupüha!!! Ja mida teen Mina??? Lähen oma koeraga kell 5 hommikul õue!!!

Kommentaare ei ole: