laupäev, 3. oktoober 2009

Mäng palliga

Jätk eelmisest sissekandest.

Pall hambus (Ferryl muidugi) läksime trepist alla. Otsustasin, et mängime hoovis, sest ma ei viitsinud täna kaugemale minna :)))
Kui tagaaeda aga jõudsime, muutusid plaanid täielikult. Nimelt on meie maja solgiveetoru tänaval katki. Tagaaeda jõudes muutsid meie plaanid aga täeilikult. Tuli välja, et terve tänavapoolne aed on eemaldatud ning aeda on veetud suur liivahunnik. Kutsusin siis Ferry ära, panin ta rihma ning läksime jalutuskäigule.
Tühermaale jõudes lasin Ferryl esmalt nuuskida, kuna ta vajab ka sellist oma aega, kus ta saab nuuskida, muidu, kui ma talle palli viskan, võib juhtuda, et ta läheb hoopis palli ümbrust nuuskima. Ja ei ole minul soovi sealt märja heina seest seda palli otsida.
Palliga mängimise ajal ei pööranud Ferry mitte mingit tähelepanu ei lõhnadele, ega ka mööda jalutavatele inimestele. Tähelepanu oli ainult pallil. See on hea, sest ma mäletan, kuidas me esimest korda tühermaale läksime ja mis Ferry siis tegi. Nuuskis ringi..Palliga mäng ei oleks kõneallagi tulnud..!
Ega praegugi alati tule kõnealla, vahest ei ole tal üldse mingit soovi midagi pallist kuulda või näha. Kuigi tihedamini on olukord "pall on minu, minu, ei too ma seda sulle! " või miskit taolist.
Vähemalt ei ole enam meie jalutuskäigud nuusk-nuusk stiilis! :)))

Kommentaare ei ole: