reede, 11. juuni 2010

Mitteametlik KK võistlus 11.06.10

Täna osalesime Ferryga järjekordsel mitteametlikul KK võistlusel, korraldajaks oli A-koer ning kohtunikuks Liis Narusk.

Saavutasime võistlejates 87 punktiga 1.koha!


Hindamislehelt
1. Raporteerimine + hambad - 10/10
2. Kõnd rihmaga - 13/15
3. Istuma jäämine - 10/10
4. Lamama jäämine + juurdetulek - 13/15
5. Tõke - 10/10
6. Eseme toomine - 10/15
7. Kohale saatmine - 12/15
8. Püsilamamine - 9/10

Kommentaarid
Panin Ferry võistlejatesse, et näha, kui valmis ta KK eksamiks on. Loomulikult võtsin ma arvesse seda, et võistlus toimub sisehallis ning seal teeb ta kindlasti tunduvalt paremini, kui väljas. Kuid mingi ülevaate ju saab. Igatahes, viimases trennis läks meil kehvasti, Ferry lollitas täiega, mängis, et ei tea mis "koht" tähendab. Hakkasin juba kahetsema, et meid kirja panin. Enne võistlust olin väga närvis - seda näitas kasvõi see, et ma hakkasin asju pakkima mitu tundi varem (tavaliselt teen ma seda alles viimasel minutil). Lõpuks suutsin siiski maha rahuneda ja mõelda, et me ei lähe sinna võitma, vaid kogemusi saama.
Igatahes, kohale läksime 19.00´ks. See oli viimase minuti otsus, algne plaan oli jõuda alles 19.40´ks. Tundus, et varem saabumine oli isegi parem idee, kuna jõudsin rahulikult asjad lahti pakkida, koerte sooritusi vaadata, ennast maha rahustada, koera olukorraga harjutada jne. Platsiga tutvumise ajaks olin otsustanud, et teen kohale saatmist ja juurdetulekut. Juurdetulek oli võrratu, kohaga hakkas jama pihta. Juurde tuli kiiresti, kohale läks ka, aga lamas kotist u. meeter kaugemal. Näitasin talle siis õige koha üles, kus peab lamama ja proovisime uuesti. Siis tegi ilusti. Igaksjuhuks tegime tõket ja natuke kõrvalkõndi ka ning olimegi platsiga piisavalt tutvunud!
Ferry läks püsilamamisse Sofi soorituse ajal. Mul oli väike hirm sees, kuna kui Sofi halli saabus, tõusis Ferry kohe püsti (ta ennem pikutas) ja läks väga ärevaks. Siiski lamas lõpuni ja oli enamuse ajast ilusti kontaktis ka! Punkt läks maha kõrvale tulekul, kuna vajas korduskäsklust. Kui meie soorituse aeg lähenema hakkas, tõstsin Ferry motivatsiooni keerutamisega, et ta platsil ikka ilusti kontaktis oleks. Ja oligi! Kõrvalkõnd oli ilus, aga ühel pöördel jäi ta vaatama parasjagu hallist väljunud inimest ja rihm läks ka veidi pingule. Istuma jäämine oli ilus nagu alati. Juurdetulekul läksid punktid maha, kuna ta tuli enne käsku kõrvale. Igatahes mina ise oleks võtnud veel punktikese maha selle eest, et ta tuli natuke aeglaselt. Tõke oli ka ilus nagu alati :))) Ja siis tuli võte, mida ma kõige rohkem kartsin - toomine. Tegin seda palliga, kuna Ferry aportit toob väga ebakindlalt ja vahel ei too üldse. Ühesõnaga - milleks riskida? Viskasin. Pall veeres paremale poole, täiesti halli seina äärde. Appi, äkki seal on mingid lõhnad? Käsk. Võttis palli ja  läks sellega kohtuniku eest läbi, platsi väljapääsu poole. Uhkeldama vist, et "näe, mul on pall!" Uue käskluse peale siiski tõi minu juurde. Enne kohale saatmist oli Ferry täiesti hullus seisundis. Olin nüüd enam kui kindel, et ta plaanib ära jooksmist. Kuid ta siiski ei teinud seda! Igatahes, punktid läksid maha, kuna ta ei istunud ette, vaid tuli kohe kõrvale. Aga see tulek oli megakiire ja samuti minek - vapustav!
Autasutamise ajal sain ma šoki! Kuidas on see võimalik, et me oleme esimesel kohal? Ma olin 101% kindel, et võidab Charly. Aga igaljuhul - kuigi polnud plaani võitma tulla, võitsime siiski! :)) Palju õnne Pillele ja Dassule (edasijõudnute 1. koht!) , Helenile ja Remmile (edasijõudnute 2. koht!) ja Ailenile ja Charlyle (võistlejate 2. koht!).

2 kommentaari:

Assu ütles ...

Vaata üle kõrvalkõnd - KK1 astmes on max 15 punkti:D. Kokku liites tuleks max. muidu 105;).

Kevin ütles ...

Muudetud, tänud!