laupäev, 16. oktoober 2010

Agility trenn 15.10.10

Rajad olid sellised:

Mõlemad rajad olid täpselt samad, lihtsalt juhtiv käsi vahetus, seega eraldi nende kohta kirjutama ei hakka. Minu arust oli see harjutus täpselt õigel ajal õiges kohas :)) Ärakutsumine on nii minu kui ka koera jaoks üpris raske, eriti arvestades seda, et Ferry on selline lennuk kes tahaks otse edasi tormata ja mina algaja koerajuht, kes on sattunud raske koera otsa (see puhtalt minu arvamus). Raskeks pean ma teda seetõttu, et teda peab jubedalt kutsuma (see ka alati ei aita), et ta otse edasi ei paneks (mõne teise koeraga on kõvasti lihtsam, mõnega, kes on hästi kontaktne ja tähelepanelik omaniku suhtes).
Igaljuhul, kutsusin mis ma kutsusin, esimesed katsed läksid aia taha. Lõpuks siiski asi õnnestus ning sain koera mõlemasse tunnelisse kutsutud ehk siis raja läbitud (muud seal ju rasket ei olnud) ja seda mõlema poolega.
Trenni lõpus tegime slaalomit, seekord pikka (12 pulka) - oli hea, võrratuks ei nimetaks, kuna Ferry oli natuke aeglane.
Ahjaa, unustasin mainida - tõkete kõrgus oli 45cm.

Kommentaare ei ole: