laupäev, 18. detsember 2010

Agility trenn 17.12.10

Eilse "ametliku" trenni harjutus on ülemine, alumine aga see, mida tegime kõrvalplatsil. Lihtsad olid mõlemad. Tegime nii lühikesi harjutusi sellepärast, et hetkel on oluline, et Ferry oleks kontrolli all. Ja ta enam-vähem oli ka. Ilmselt on kasuks tulnud pika rihma otsas juurdetuleku harjutamine, kuna ta tuli enamasti kutsumise peale tagasi. Ja põhjus, miks ta mõnedel kordadel ära jooksis oli täiesti minu juhtimise viga. Kohe kui minu juhtimine ja kutsumine oli õige, tegi koer ka õieti. Seega koer oli üldjoontes väga tubli.
1. harjutus oli valssimise peale - peale 2. tõket valssisin ja samal ajal kutsusin koera. Ferryt peab väga palju kutsuma, muidu ta ei suudagi ennast õigele tõkkele keerata. Igatahes nagu ma juba ütlesin - kui minu juhtimine oli õige ja ma teda piisavalt kutsusin tegi ta ka õieti.
Hiljem tegime veel sellist harjutust, et ma hoidsin maiust käes ja liikusin mööda platsi ringi, hoides Ferryt pidevalt kontaktis. Vahepeal jooksin, tegin mõne tõkke jne. Põhiline oli see, et ta oleks kontaktis. Ja oli, vägagi!
Kõrvalplatsil oli selline rada üleval, mis meile täpselt sobis, sest ta oli alguses sirge ja sisaldas tunnelit. Lisaks saime harjutada ju ka pikkushüpet ja rõngast ja seda lausa samal rajal! Raja teisel poolel oli väga mitmeid võimalusi - saata koer parempoolsesse tunneli auku ja tuua parempoolsele tõkkele, saata koer vasakpoolsesse tunneli auku ja tuua vasakpoolsele tõkkele jne.
Ta oli kõrvalplatsil täiesti hullu seisundis, stardis üritas varastada ja ausaltöeldes oli mul koguaeg tunne, et ta jookseb kohe ära. Aga ei. Vähemalt mitte nii, et ta oleks kontrolli alt väljunud. Kui ütlesin talle "lama", siis lamas. Rada jooksis ka väga ilusti, suure kiirusega, aga samas oli juhitav.
Kokkuvõttes oli väga hea trenn!

Kommentaare ei ole: