pühapäev, 12. detsember 2010

Eratrenn 12.12.10

Täna oli meie teine eratrenn. Käisime seekord tühermaal, mis on meil üks probleemne koht - ta on seal varem saanud mitmel korral täielikult kontrolli alt väljuda ja seepärast teeb ta seal pidevalt uusi katseid. Aga loodame, et see muutub peagi :)
Tänases trennis sain jälle targemaks:
1. Pean ostma Ferryle pika (u. 5m) puuvillase nööri, mille külge panen karabini, e. siis välja peaks tulema mingi rihma taoline asi.
2. Pean hakkama seda rihma kasutama ka AG trennis. Enne seda, kui lasen tal takistusi sooritada, nõuan talt natuke kõrvalkõndi (ta peab sealjuures olema keskendunud) vms. Alguses teen vajadusel kasvõi ühe takistuse, tähtis oleks, et ma saaks ta peale seda kontrolli alla. Kui tal siiski õnnestub uttu tõmmata, kutsun teda korra ja kui ta siis ei tule, lähen astun rihmale, kutsun uuesti ja peale seda teen tugeva tõmbe rihmast. Kui ta on siis minu juurde jõudnud, siis kiidan, aga maiust ei anna!!!
3. Pean õpetama Ferryle selgeks "lama" käsu ja seda nii, et ta täidaks seda igas olukorras. Alguses õpetan ta lamama lühikese rihma otsas ja hiljem järjest suurendan meievahelist distantsi, pannes ta järjest pikema rihma külge.

Trennis läks enam-vähem normaalselt, aga nagu ma juba ütlesin - see on meil probleemne koht, seega ta ikka paaril korral üritas lollitada, eirates käsklusi. Tegime samu asju mis eelmine kord: juurdetuleku ja "koos" käsu harjutamist.

Ma ausalt ei tea, kuidas agilityt rihmaga saab teha, aga no Eliko lubas järgmises trennis Tiinaga rääkida ja tegelikult mingi ettekujutus mul vist isegi on :)

Kommentaare ei ole: