pühapäev, 13. veebruar 2011

Agility trenn 11.02.11

Rada (joonisel on nr. 8 valesti märgitud, peaks olema teisel pool):
Trenn läks kõigil kuidagi halvemini kui varem. Ferry oli ka hull, niutsus koguaeg ja ei tahtnud stardis püsida. Probleem tekkis meil ta nr. 5 tunnelisse saamisega. Kuigi see auk oli tal otse nina ees nagu ka nr. 3, siis ta otsustas minna iga kord vasakpoolsesse. Ma ise tegin seal mitmeid kordi vigu - kutsusin ja tõmbasin teda vastaskäega liiga vähe ja paaril korral ka liiga palju - siis ta läks müürile. Igatahes ta oli esialgu väga tubli - tuli iga kord tagasi minu juurde! Hiljem tekkis tal juba tüdimus minu jamamisest ja ta hakkas lollitama. Oleksin pidanud ta varem puhkama panema. Igatahes tegime veel müür-tõke-tõke-müür, tegi väga ilusti. Pärast seda läks ta aga lolliks, kui üritasin peale müüri veel ka tunneli ja viimase tõkke lisada - jooksis tunnelist mööda ja kappas mööda platsi ringi. Proovisime korra veel, aga siis alles sai selgeks, et ta ei ole võimeline hetkel enam rohkem keskenduma ja seega panin ta puhkama. Järgmisel korral proovisime rada algusest. Ma mäletan, et meil õnnestus vist isegi korra teha kuni nr. 9´ni, seega peaaegu lõpuni. Selleks kulus meil aga mitmeid kordi (enne läks ta tunneli juures seisnud inimese juurde) ja peale õnnestumist oli viimane aeg ta puhkama panna. Teist rada pole mul joonistatud kuna mul on Clean Run´i programmi 30 päevane triali aeg läbi ja kasutan Flexitracki mis on aga üsna tundmatu ning ma ei viitsi sellega teist rada teha, kulus esimesegi peale ligi pool tundi. Igatahes algas rada nii: nr. 11 takistus teiselt poolt, siis nr. 5 tunneli auk, müür, nr.8, nr.7 teiselt poolt, müür, nr.4 teiselt poolt, nr. 3 teine tunneli auk, pikkus ja tõke. Teist rada tehes tulid kõrvalplatsile uued koerad sisse ja seega oli Ferry väga häiritud, mul kulus ainuüksi stardis tema tähelepanu saamiseks iga jumala kord miskine minut aega! Peale tunnelit läks ta algul hoopis teisele poole, et näha kõrvalplatsil toimuvat. Kui sain ta aga peale tunnelit müürile kutsustud, ei jõudnud ma enam näidata järgmist tõket. Lõpuks saime raja tehtud kuni 7. takistuseni (ehk siis joonisel nr. 4 teiselt poolt). Sellega trenn lõppeski. Kahjuks sai aga liiga palju tehtud, seega koer tüdis ära ja hakkas lollitama. Positiivne on kindlasti see, et ta tuli algul mitmeid-mitmeid kordi minu juurde, enne kui lollitama hakkas.

Kommentaare ei ole: