reede, 11. märts 2011

Agility trenn 11.03.11

Trenn oli suurepärane, mina ise küll puterdasin mitmeid kordi, kuid Ferry oli kannatlik ja sigatses üsna vähe :)) Ära tuleks küll märkida, et Ferry oli stardis iga kord algul natuke hajevil ning ka varastas paaril korral, mida ma kahjuks ka aktsepteerisin, mõeldes, et kui ma teda 10 korda starti tagasi panen, siis ta üks hetk ei viitsi enam üldse rada joosta.
Rada:

Saime raja lõpuks ühe korra puhtalt joosta, mis on minu meelest väga positiivne, arvestades seda, kui palju olin mina eelnevalt koera väsitanud oma jamamisega.
Tõkked olid 50 cm kõrgusel.
Pärast tegime ka slaalomit, mis õnnestus algul suurepäraselt, hea kiirusega, aga kui lisasime tunneli, siis jooksis Ferry slaalomist mööda. Pärast tegime paar korda veel, ilma tunnelita ja sellega trenn lõppeski.

Kommentaare ei ole: