teisipäev, 8. november 2011

Pilte Ferryst

Sattusin täna juhuslikult Picassasse ja leidsin sealt palju pilte Ferryst, mis on tehtud aastatel 2009-2010. Kuna mu eelmine arvuti käis mitmeid kordi paranduses ja lisaks sellele kustutasin ma ise üsna tihti pildikaustu ära, siis ainsad pildid sellest ajast, ongi need, mis kuskil internetis on - õudsalt kahju :(( Ma nii nutan taga järgnevate piltide kogu galeriisid, või kasvõi neid üksikuid pilte originaalina... Pille veel kunagi ütles mulle, et ära ole nii kriitiline ja ära kustuta neid nii palju ära, kunagi hakkavad meeldima... Ja alles nüüd ma mõistan, et tegu oligi väga kenade/hea emotsiooniga piltidega...


Ferry agility karjäär on täiesti pooleli jäänud, kas tuleb kunagi uus algus, seda ma ei tea... Ühest küljest - kui ta vähegi suudab keskenduda, on ta võimeline väga kiiresti ja samas tähelepanelikult jooksma. Läbis ta "omal ajal" kiiresti slaalomit, A-d, poomi, tunneleid. Aga samas see keskendumine ei taha tal sugugi kergesti tulla, sest platsil on ju nii palju muud põnevat, millega tegeleda (niisama ringi jooksmine, nuuskimine, teiste koerte ja inimeste juurde minek)...
Kindel on igatahes see, et SK debüüt klassi võiks millalgi proovima minna - kõiki elemente ta oskab ja oleks tore üle pika aja vaadata, mismoodi koer võistlusolukorras käitub. Viimasel ajal olen hästi palju tähelepanu pööranud motivatsioonile: kodus teeme 2-3 korda päevas 5 minutilisi trenne, mis sisaldavad nii trikkide õppimist, mängimist kui ka lihtsamate käskluste sooritamist, õues peamiselt juurdetulekut - kõigi trennide juurde käib loomulikult hästi palju kiitust ja preemia käsu täitmise korral!

Kommentaare ei ole: