reede, 1. juuni 2012

Ferryst

Pole ammu kummastki koerast kirjutanud, seega teen kohe eraldi kaks postitust - infot on päris palju.
Nagu osad juba teavad, siis Ferry on kirjas TAKO ametlikul SK võistlusel, mis toimub järgmise nädala laupäeval (09.06). Antud hetk olemegi hoogsalt just võistluseks valmistunud - see on nimelt meie esimene ametlik SK võistlus! Üsna mitu trenni oleme jõudnud teha ka hoiupaiga platsil, kus ka võistlus toimub. Praegu tegeleme peamiselt maiuse kaotamise ja motivatsiooni säilitamisega ning meie hea treener aitab ka mind rahustada, mis on võib-olla ehk olulisemgi. Igaljuhul ootan ma sellest võistlusest eelkõige seda, et võimalikult vähe minu taha jääks, st. ma suudaksin meeles pidada maksimaalselt asju, mida me trennis oleme läbi harjutanud (kontakti võtmine enne platsile sisenemist, võtete vahel kontakti hoidmine, võtet alustades kõigepealt käsk ja alles siis liikuma hakkamine jne). Ferryl on kõik elemendid selged, seega tegelikult ongi kõik ülejäänud asjad minu enda teha - kui ma ei närvitse, ei tee seda ka Ferry.
Lisaks trennidele teeme aeg-ajalt ka pikemaid jalutuskäike, kuid üldiselt kipub nii olema, et kui ma kuskile lähen, on mul maiused taskus ja siis ei saa ju jätta trenni tegemata...

Kommentaare ei ole: