laupäev, 19. september 2009

Mänguasjade inventuur ja lemmiku väljaselgitamine

Täna otsustasin siis teha meie mänguasjade hulgas inventuuri. Mänguasjad on meil 3's kohas: kahes korvis ja ühes kastis. Lugesin kõigepealt kõik üle ja sain kokku 33 mänguasja!!!!!
Võtsin nendest 1/3 ehk 11 tk ja panin nad ritta.
Lasin Ferryl valida ja tema 1. valik oli ilma pikema jututa tennisepall.
2. valimisega läks veidike aega, kõigepealt nuusutas kõik hoolikalt üle, tonksas ninaga, tõstis erinevaid mänguasju ülesse ja lõpuks otsustas võtta sinise kondi.
Kolmandal korral valis sinise lendava taldriku. Wow, seda ma poleks küll uskunud, et kui ma lasen tal vabatahtlikult valida, millega mängime, et siis ta valib plastmassist lendava taldriku. Talle meeldib seda tuua, kuid kui olen lasknud valida, siis valib enamasti kas tennisepalli või mõne pehme mänguasja.
Viskasin siis paar korda talle lendavat taldrikut ning ta oli sellest nii vaimustuses, et läks turbokiirusel selle juurde, võttis üles ja tuli minu juurde, lootuses, et ma seda veel viskaksin. Ühe korra viskasin veel, kuid siis, just kõige põnevamal hetkel, kui ta seda täiega saada tahtis, panin selle ära. Seda selleks, et tal säiliks huvi.
Mõned pildid ka:

Ferry 1/3 mänguasjadest


Ferry 1.valik


Ferry 2.valik


Ferry 3.valik


Tegelikult ma mõtlesin, et peaks veel mõned mänguasjad juurde ostma. Ma olen selline ulluke, et isegi kui meil oleks 100 mänguasja, ostaksin ikka juurde. Ei tea, eks varsti vist olegi 100 koos, kui ma niimoodi jätkan.

Kommentaare ei ole: