reede, 25. september 2009

Reedene grupitrenn

Kurat, oli mul vaja täna trenni minna? Nüüd ma ei saa öösel magada ka, olen nii närvis ülehomse eksami pärast..
Tänases trennis läks halvasti põhimõtteliselt kõik. Noh, istuma jäämine ja tõke olid OK.
Kõrvalkõnnil jäi jooksul maha, lamama jäämine vajas korduskäsklust, juurdetulekul tuli 2. käsu peale, toomine õnnestus 2. katsel, püsilamamine läks vussi.. No nii metsa ei saa need asjad ka minna!

Üritan teha siis ka tänast trenni arvestades, väikese kokkuvõtte elementidest ja nende sooritamisest:
1) Kõrvalkõnd rihmaga - Kontakt on enam-vähem, lõpupoole vajub ära, jooksul jääb minust maha.
2) Istuma jäämine - Kiire, püsivus võrratu.
3) Lamama jäämine ja juurdetulek - Lamab kiiresti, juurde ei pruugi 1. käsu peale tulla.
4) Tõke - Ei riiva, tuleb peale ületamist koheselt kõrvale.
5) Eseme toomine - Ei pruugi üldse tuua, kui toob, siis pean andma vähemalt ühe lisakäskluse (siia) + on oht, et ta pillab eseme minu ees maha.
6) Kohalesaatmine - Läheb ilusti, lamab ilma käsuta.
7) Püsilamamine - Lootus on, et lamab ilusti ette nähtud aja ära..

Niisiis - kõige rohkem kardan kõrvalkõndi, toomist ja püsilamamist..

Kui meil toomine + püsilama metsa lähevad, pole veel hullu - saame eksami tehtud, kui mujal väga ei puterda. Kui eksami hindele "hea" teeme, olen üliõnnelik, sest hindele "4" sooritada, on ju ka enam-vähem okei. Vähemasti jään sel sügisel selle tulemusega rahule, järgmine kevad proovime niikuinii KK1 uuesti.

Kommentaare ei ole: