reede, 5. november 2010

Agility trenn 05.11.10

Rada oli selline:
Ehk siis teemaks oli valssimine. Tundub kerge ja ilmselt ongi, aga mitte minule. Rada õppides suudan ma teha kõik enam-vähem õieti, aga kui on aeg koer võtta, siis mul tuleb närv sisse. Põhjusi on mitmeid. Esiteks väga nõme tunne on minna starti, kui sa ei saa oma koera usaldada. Kunagi ei või ma Ferry puhul teada, mis tal plaanis on - kas minuga koostööd teha või juba stardis uttu tõmmata. Teiseks ma pole kindel kas ma suudan Ferryt koos tema suure kiirusega juhtida. Ilmselgelt ei närvitse ma ilmaasjata :)))
Igatahes alguses olid täiskomplekt tõkete asemel ainult tõkke tiivad - iga tõkke asemel üks tiib. Karta oli, et see saab meile väga raske olema. Esiteks Ferry ja tema hull kiirus ja teiseks see, et me pole kunagi nii pikki harjutusi ilma tõketetta teinud ja see oli minu jaoks väga harjumatu. Esimese 5 minutilise korra (meil on nii, et iga koera jaoks on umbes 15 minutit ning see on jagatud 3´ks, ntx 2x5 minutit rajad ja 1x5 minutit slaalom, kontaktpinnad või kiik.) paar esimest jooksu läksid aia taha - Ferry otsustas peale 2. tõket otse edasi tormata. Lõpuks jõudsime nii kaugele, et saime teha 1-2-3 + peale 3. tõket pöörde. Kui asi minu ja koera jaoks normaalseks muutus, ehk tulid päris tõkked, siis saime lõpuks kahel korral raja joostud (peale seda, kui mina olin oma juhtimisega maa peale tagasi tulnud ja koer enam ei huligaanitsenud). Ferry tegelikult on võimeline rada väga ilusti jooksma ja mina olen võimeline ka juhtima, lihtsalt selleks kulub iga trenn natuke aega.
NB! Ferry ei ajanud kahel sooritatud rajal mitte ühtegi pulka maha!!! Tõkete kõrgus oli 45cm.

Kommentaare ei ole: