laupäev, 13. november 2010

Jalutuskäik Järve metsas

Käisime eile esmakordselt Järve metsas jalutamas. Olin seal varem rattaga sõitmas käinud ning korduvalt mõelnud, et peaks Ferry ka sinna jalutama viima. Seal on selline metsasiht, mida mööda saab üsna pikalt jalutada. Lisaks veel igasugu metsateid, nii et igaüks saab ise oma varjandi välja mõelda. Meie tegime sellise 5km ringi (mulle tundus see küll kõvasti pikem). Käisime rattaga, linnavahel sõitsime suht aeglaselt (mingi 10km/h äkki), et teda mitte liigselt koormata. Ferry ise oleks tahtnud kõvasti kiiremini liikuda, aga ma ei lasknud, sest koerad vahel pingutavad üle, ilma et nad ise aru saaksid. Kui lõpus metsa jõudsime, sõitsime mööda sealset terviserada, kus koeraga ei tohi tegelikult viibida, kuni selle kohani, kust me üle raudtee läksime. Kui olime üle raudtee jõudnud, lasin Ferry lahti ja lahtiselt oli ta kuni me samasse kohta tagasi jõudsime. Terve selle aja kuulas ta minu üllatuseks 101% sõna!!! Jooksis oma rõõmuringe, ei nuuskinud eriti kuskil ning kutsumise peale tuli koheselt! Loopisin talle palli - läks järgi ja tõi tagasi meeletu kiirusega! Kui Ferry oleks koguaeg niisugune, oleks ma ülimalt õnnelik! Aga ma millegipärast arvan, et see kuulekus oli tingitud sellest, et tegu oli uue kohaga ja ta ei julgenud iseseisvalt kuskile minna. Eks näis, millalgi (võib-olla juba homme) läheme sinna uuesti, seal on lihtsalt nii mõnus jalutada - inimesi ei käi ja koerale on selline vahelduval maastiku jooksmine väga kasulik ning mulle ei tee seal sõitmine ka paha :))
Meie jalutuskäik kaardil:

View
Jalutuskäik Järvel in a larger map

Kommentaare ei ole: