pühapäev, 7. november 2010

Agility trenn 07.11.10

Rajad olid sellised:

Esimene rada oli inspireeritud eilsest Tartu AG võistlusest. A3 rajalt!!! Ja me saime sellega lõpuks hakkama!!! Peale seda muidugi, kui Ferry oli oma rõõmuringid (õigem oleks vist öelda huligaaniringid) ära jooksnud ning mina juhtimisega puterdanud.
Juhtimist ma väga kirjeldada ei oska, oleks vaja videot, et näidata. Aga eks ma üritan...
Takistused 1-3
Saatsin koera tunnelisse ja tulin välja 2. takistuse parempoolse tiiva juurde, jäin näoga enam-vähem koera suunas. Kui koer tunnelist väljus (see juhtus juba 2 sekundit pärast sisenemist), kutsusin teda ning näitasin parema käega 2. takistust. Samal ajal, kui koer oli ületamas 2. takistust, keerasin mina ennast 3. takistuse poole, kutsusin koera ja käsi (endiselt parem) madalal, viisin ta 3. takistusele.
Takistused 4-5
Peale 3. takistust tegin sellise pikema valssimise, mis lõppes alles 4. takistuse juures. Ainult selle vahega, et kui tavalise valssimise puhul vahetatakse käsi, siis siin oli mul koera 4. takistusele saatmiseks kasutusel jätkuvalt parem käsi. Kui koer oli ülemas 4. takistust, ma kutsusin teda ning saatsin ta, käsi madalal, tunnelisse.
Rada oli raske lisaks nurkadele ja pööretele ka sellepoolest, et juhtimine pidi olema väga täpne, sujuv ning üpris kiire.

Teine rada oli ülimalt lihtne. Võrreldes esimesega - mingeid kohutavalt rasketena näivaid manöövreid ei olnud. Pikemalt selle raja juhtimisest vist kirjutada pole mõtet, peale 4. takistust tegin eestlõikamise ja oligi manöövrite poolest kõik.

Tõkete kõrgus radadel oli:
1. rajal 45 cm
2. rajal 60 cm (Ferry pole kunagi varem trennis üle 55cm hüpanud)!
Ferry ei ajanud kummalgi rajal mitte ühtegi pulka maha!!!

Lisaks pakkus Jevgenia meile väga soodsa hinnaga (30.-) ühte mänguasja, mille me loomulikult ostsime (Ferryle väga meeldivad need fllisist sikutusmänguasjad!), "järelmaksuga" järgmises pühapäevases trennis :))

Kommentaare ei ole: