pühapäev, 23. mai 2010

Agility trenn 23.05.10

Täna oli selline keskmine trenn, kehvem kui eelmine igatahes. Ferryl polnud nii head motivatsiooni, mistõttu ta oli rajal aeglane ja ma ise puterdasin kohutavalt. Peamiselt tegelesime ühe pikema rajaga, tegime seda juppide kaupa. Mul kõiki juppe meeles ei ole, aga enamus siiski on.

See tuli suurepäraselt välja!
Nüüd tuli üks hiinamõistatus minu jaoks. Mõtlesin, et see koera teiselt takistuselt kolmandale toomine on lihtne - tagurdad ja samal ajal kutsud teda ja siis näitad kolmandat tõket.. Aga ei. Treener seletas mulle, kuidas ma pean oma õlgu keerama. Ma muidugi ei saanud tuhkagi aru. No siis ta tegi nii, et ta mängis ise koera (tunnelisse küll ei roninud) ja mina pidin teda juhtima :D No ei saa mina hakkama selliste keeruliste värgindustega. Lõpuks, kui olin juba mingi 5 korda "kuivalt" ja koer Tiinaga :))) teinud, siis tegin Ferryga ja asi õnnestus.
See õnnestus samuti.
2. takistusele kutsumine tuli ideaalselt välja, kuid 3ndast tõkkest jooksis Ferry alguses mööda. Seda seetõttu, et mu käsi polnud piisavalt üleval. Jällegist minu viga. Pärast saime siiski hakkama.

Trenni lõpus tegime hüppetehnika harjutust ja slaalomit - mõlemad olid võrratud! Nagu tõsiselt! Ta teeb slaalomit juba arvestatava kiirusega ja ei jäta pulki vahele! Hüppetehnika on treeneri sõnul ka tunduvalt paranenud!

Kommentaare ei ole: