esmaspäev, 24. mai 2010

Kuulekuse trenn 24.05.10

Kuna täna jäi Anneli trenn ära, siis läksime koerteparki, et seal ise natuke trenni teha. Plaan oli läbi teha kõik KK1 elemendid.
Soojenduseks natuke trikke ja võiski alustada.
Raporteerimisel oli ilusti kontaktselt kõrval.
Kõrvalkõnd oli vapustav! Kontakt oli olemas, pöörded ja tempomuutused suurepärased!
Istuma jäämine võrratu nagu alati.
Juurdetulek oli samuti väga hea, ainult, et kiirust oleks natuke rohkem tahtnud.
Tõket saime ka teha (tee peal küll). Tegime 2 korda, kuna 1. korral läks ta minust peale hüpet liiga ette. 2. korral oli ok.
Ja siis jõudis kätte asi, mille puhul ma olin kindel, et Ferry ei tee seda. Toomine. Tegin seekord tennisepalliga, võib-olla oli selles asi? Igatahes, see oli täiesti võrratu! Ta tõi ülikähku, istus tihedalt ette, ei pillanud palli maha ega teinud muid lollusi!
Kohale saatmine oli ka võrratu, tuli kiiresti, läks kiiresti!
Püsilamamisel ei nuuskinud kordagi ja vaatas enamuse ajast mulle otsa ka!
See trenn oli ideaalne. Ma ise nokin mõnede asjade kallal liigselt ja võrdlen teda meistrikate koertega. Agilitys on MM-i videote vahtimine mulle halba mõju avaldanud, tundub, et sama on ka KK´ga :(((
Juuni A-koera KK võistlusel panen ta suure tõenäosusega VÕI klassi ja kui seal ja trennides hästi läheb, siis teeme juulis-augustis eksami ära!

Kommentaare ei ole: