esmaspäev, 31. mai 2010

Agility trenn 30.05.10

Täna oli päris hea trenn..Alustuseks tegime edasisaatmist. Mõte on selles, et koer peab käskluse "edasi" peale võtma enda ees olevad takistused, juhul, kui näiteks koerajuht ei jõua lõpusirgel koerale järgi. Ferry sai sellega suurepäraselt hakkama. Siis tegime kontaktpindu, Ferryl on need täitsa meelest läinud, sõna "puutu" peale jooksis lihtsalt üle, ei mingit 2/2 asendit! Paar korda sai siiski kinnistatud klikkeriga õiget asendit, nii et lootust on, et tal tuli kasvõi natukenegi meelde, mida temalt tahetakse.
Järgmisena tegime slaalomit - see oli võrratu! Ta teeb kiiresti ja samas ei jäta pulkasid vahele! Saan temast eespool ka joosta, ikka ei välju valest kohast!  3 korda 5st tegi õieti, 2´l korral läks uurima, et äkki saab aidata treeneril rada ehitada :)) Seda aitasime teha küll, ainult, et ilma Ferryta.
Rada koosnes ainult tunnelitest ja kotist - harjutasime nimelt tunnelite võistluseks.


Rajal oli mitmeid lõkse, kõige raskem neist ilmselt takistused 6-7 kus koer läks kotti, kui teda piisavalt ei kutsutud. Samal ajal, kui eelmine koer veel rada jooksis, kütsin Ferry keerutamisega üles, et ta rajal kiirem oleks. Ja oligi. Rada oleks olnud puhas - tõrge tekkis enne viimast tunnelit, tänu minule, kuna ma ei näidanud seda piisavalt hästi ja koer jooksis sellest algul mööda. Seega oleksime saanud võistlusel 5 kp-d. MM-i videote halb mõju annab jätkuvalt tunda - arvan vist, et mul on kaugjuhitav border :)) Olin enda peale kohutavalt vihane, et suutsin puhta raja just enne viimast tunnelit ära rikkuda.
PS: Oskab keegi öelda, mida ette võtta, et ma rada joostes nii närvis poleks? Ma esimest korda tundsin agilitys sellist võistlusnärvi. Sama tunne on mul olnud mitteametlikel KK võistlustel. Võib-olla oli see sellepärast, et seekord oli rada pikem ja ma mõtlesin enda jaoks, et me oleme võistlusel vms :D Igatahes, ma mingi värisesin rada joostes ja tükk aega pärast seda ka. Ja see pole naljakas! :D
PS2: Ei garanteeri, et rajaskeem 100% õige on, ma mälu järgi joonistasin miskit.

Kommentaare ei ole: