kolmapäev, 22. veebruar 2012

SK seisust ja muust

Natuke üldist, natuke analüüsimist, natuke lähiaja plaanidest.
Kui aasta alguses seadsin meile eesmärgid, siis lähtusin eelkõige sellest, mida oleks reaalne saavutada, juhul kui teha kõike rutiinselt ja järjepidevalt. Rutiini tekitamine oli ka üks punktidest, kuid paraku pole seda praeguse seisuga tekkinud.
Viimased 2 nädalat on olnud rasked ning tuleb tõdeda, et päevas on ikkagist lõplik arv tunde - kui teed üht, siis teist enam ei jõua.
Selleks, et SK´s edukas olla, peaks koera treenimisele lisaks ka muude vajaduste eest vastutama üks inimene. Seda enam, kui on probleemiks, et koer ei hinda koerajuhi (treeneri) tähelepanu. Meil see mure täiesti olemas. Treeneri soovituste kohaselt peaks mitmeid asju just koduses elus muutma. See tähendaks muuhulgas, et mina peaksin olema see, kes koeraga hommikul välja läheb (ja peale seda mitte koju magama, vaid kooli), jalutuskäigud võtaksid hoopis teise suuna (trenni tegemine) ning muutuksid veel mõningad asjad. Kuna see nädal on meil koolis "suusavaheaeg", siis seetõttu leidub ka palju rohkem vaba aega. Vähemalt alguses tundus nii. Eelmisest nädalavahetusest saadik on meil käinud ühe toa remont - tassisin materjali ehitusmehele tuppa, viisin ülejäägid keldrisse, kondasin emaga ehituspoodides, käisin linde pildistamas... Paistab, et iga selline tegevus võiks võtta ehk paar tundi - aga kui nüüd need tunnid kokku liita... Noh, ausalt öeldes hommikul kella 6st 7ni ei ole siin veel ühtegi töömeest ega ka valgust pildistamiseks. Sel kellaajal ma magan kui võimalik :)) Koera edukuse nimel tuleks lühendada arvutis olemist, magama minna varem ja olekski nagu kõik korras.
Hetkel olen ma niikuinii haige (kurat, reedel peab ju veel SK võistlusele minema), seega sellest nädalast ma ennast piinama ei hakka. Aga kui hakkab kool? Ehk teha siis need muudatused ning loota, et nendest on abi? See loomulikult tähendaks ka, et ma kasutaksin seda väljaskäigu aega väga teadlikult ära - niisama ümber kvartali lonkimine ei vii mitte kuskile. Treeneri käest tuleks täpsemalt veel küsida.
Mulle tundub, et ma kirjutasin selle teksti rohkem endale, aga noh nüüd on mu mõtted siis avalikult kirjas :)) Homme teeme viimase SK trenni - midagi päev enne võistlust niikuinii muuta ei saa - seega võtame suhteliselt vabalt nii trenni kui ka ülehomme toimuvat võistlust.
PS: Mingi progress on olemas, sest enne eelmist võistlust olin ma mitu päeva ette paanikas, aga nüüd on nagu kõvasti rahulikum :))

Kommentaare ei ole: