laupäev, 11. veebruar 2012

SK trenn 10.02.12

1. Püsilamamine - 3 minutit, premeerisin iga 30-45 sekundi järel.
2. Kõrvalkõnd - erinevad harjutused. Probleemsed on peatused, pöörded ja veel 100 asja...
3. Asendite vahetused - seisa-lama ja seisa-istu (uus). Esimesega olid vahetused tehtud väga ilusti, aga mingil põhjusel ignoreeris seisa käsku järjekindlalt. Aga tehnika oli õige. Seisa-istu on alles õppimisjärgus :))
4. Tõke - kiiruse peale, oli enam-vähem ok.
5. Meie kõige suurem probleem - rihmata olek platsil. Ma olen siiamaani sellest teemast sujuvalt mööda läinud, aga selleks, et kuskile jõuda ning võistlema hakata, tuleb sellega midagi ette võtta. See probleem on palju laiem, kui lihtsalt "koer võib ära joosta". Ma kardan teda platsil rihmast vabastada ning kui ma seda teen, on mul tohutu närvipinge sees. Sain sellest aru alles eilses trennis, kui tegin tõket ilma rihmata. Võistlussituatsioonis on ju sama olukord ning närviliseks muutun ma siis, kui algavad rihmata elemendid!  Mul tuli sisse see ebameeldiv tunne, mida ma olen kogenud igal võistlusel, hirm kontrolli puudumise üle... See kõik oli nii tuttav ja on ääretult hea, et lõpuks on aeg jõudnud selle probleemiga tegelemiseni!
Järgnevates trennides pean ma saama enda hirmudest üle - enne pole väga võimalik hakata koera käitumist ümber suunama, kui ma ise rahulik pole!

Kommentaare ei ole: