neljapäev, 12. juuli 2012

Ferryst, Jazzist ja lähiaja plaanidest - põhjalikum uuendus!

Kuna mul pole jätkuvalt olnud aega ja võimalust arvutis olla, siis seetõttu püüan ikka teha aeg-ajalt kokkuvõtteid meie tegemistest. Seekord võtan aga käsile kõik teemad ühes postituses - eks igaüks loeb siis vastavalt oma soovile huvi pakkuvast.
Alustame Ferryst.
03.07 osalesime Pitch&Go võistlusel, kus saavutasime 5nda koha 6st koerast. Kuid seekord läks meil palju paremini, kuna Ferry tegeles ikkagi toomise, mitte niisama platsil ringi jooksmisega. Kõrgemad punktid oleksid tulnud minu paremate viskamisoskustega - koera taha ei jäänud midagi.
Peale lõbusate võistluste oleme tööd ka teinud :) SK trennid hoiupaiga platsil, koertepargi juures ja mujal on olnud regulaarsed. ALG ja AVA klassi elemendid segamini, et tulevikuks valmistuda.
Jazzist.
Peatselt nelja kuuseks saav borderipoiss on viimase kuu aja jooksul tunduvalt kasvanud. Hakkab juba koera moodi minema, kuigi ma ei kujuta endiselt ette, et temast kasvõi väikest kasvu bordercollie tuleks - rohkem sobiks Jack Russeliks :))) Kandiline, pikkade jalgadega loomake on igaljuhul väga-väga tubli, käime 2x nädalas trennides ja teeme usinasti koduseid ülesandeid. Käime juba pikematel jalutuskäikudel ning tegeleme sotsialiseerumisega.
Lähiaja plaanidest.
18.07 - SK ma. võistlus (TUBLI)
21.07 - SK liikumisjuhtide kursus (TUBLI)
29.07 - SK ma. võistlus (?, täpsem info teadmata)
11.08 - SK võistlus (TAKO)
Ehk nagu näha, siis on veel võimalusi ja aega valmistuda augustis toimuva võistluse jaoks. Lisaks kavatsen mina liikumisjuhiks hakata, seega üks põhjalik kursus tuleb kasuks (augustis toimuvad veel praktilised osad, vahepeal kodused tööd jne).

Kõikidele Jazzi sõpradele - pildipostitus tuleb varsti!

Kommentaare ei ole: