teisipäev, 17. juuli 2012

SK trenn 16.07.12

Grupitrenn hoiupaiga platsil. Valmistumine kolmapäevaseks ma. võistluseks. Väike kokkuvõte kõigist võtetest:

Ligipääsetavus - ok.

Grupis lamamine - oleme seda viimastes trennides teinud varjesse minekuga, ehk AVA-klassi varianti (3 min). Ferryt minu varjes olemine eriti ei häiri, aga ta on hakanud rohkem puusaasendisse vajuma. Seekord tegime jälle varjesse minekuga, puusaasendisse läks lausa 2 korda. Esimesel korral ma ei juhtunud märkama, aga teisel korral läksin ja parandasin.

Liikumine kõrval rihma otsas - seekord ei teinud, aga muidu on selle võttega TRENNIDES kõik korras. Võistlustel kipub Ferry meeleolu langema (minu süül) ning kaob ka kontakt ja ilus sooritus.

Liikumine kõrval ilma rihmata - enam-vähem ilus. Olen viimasel ajal liiga palju maiusega teinud. Proovisin pöördeid, tempomuutuseid jms. paremaks muuta, aga ma arvan, et võistlusel on nüüd Ferryl sellevõrra raskem.

Lamama minek liikumise pealt - väga hea kiirus.

Juurdetulemine - võiks natuke kiirem olla, aga muidu ok.

Seisma jäämine liikumise pealt - vahel jääb veidi viltu, aga käsku täidab kiiresti ning edasi ei liigu. Üle poole punkti selle veaga õnneks ei kaota.

Tõkke ületamine - oleme teinud toidukausiga ja ilma, et saada pikemat hüpet kaugemale. Peatub kiiresti. Olen nii seisma jäämisega liikumiselt kui ka tõkkega teinud viimasel ajal nii, et kõrvalasendisse üldse ei võta - viimastel võistlustel on Ferry tõkke juures ise kõrvalasendit pakkunud ja pole vaja ilmaasjata punkte kaotada. "Kõrval" käsku ta ju teab ja kui ma trennides teda kõrvale ei võta ning teen seda põhiliselt võistlustel, siis peaks olema enam-vähem kindel, et ta ei hakka ise pakkuma/ennetama.

Pärast tegime veel AVA-klassist eseme toomist ja kaugjuhtimist. Kaugjuhtimisega jäin rahule, toomisega mitte. Ma ei saa siiamaani aru, kas Ferry tõesti ei leidnud muru seest hantlit üles, või käis niisama nuuskimas. Igatahes lisaks pikale otsimisele oli tagasitoomise kiirus natuke liiga aeglane. Aga me tegeleme sellega!

Kommentaare ei ole: