kolmapäev, 18. juuli 2012

Mitteametlik SK võistlus 18.07.12

Täna osalesime Ferryga TUBLI korraldatud mitteametlikul SK võistlusel, kohtunikuks oli Inga Liis. Tulemuseks ALG-klassis 2. koht (6st), I järk, 188 punkti!

Hindamislehelt
1. Ligipääsetavus - 10 x 1 = 10 p
2. Grupis lamamine - 10 x 3 = 30 p
3. Liikumine kõrval rihma otsas - 9 x 2 = 18 p
4. Liikumine kõrval ilma rihmata - 9 x 4 = 36 p
5. Lamama minek liikumise pealt - 10 x 2 = 20 p
6. Juurdetulemine - 10 x 3 = 30 p
7. Seisma jäämine liikumise pealt - 10 x 2 = 20 p
8. Tõkke ületamine - 8 x 2 = 16 p
9. Üldmulje 8 x 1 = 8 p

Kommentaarid
Lõpuks ometi õnnestus teha edukas sooritus ja koera tuju oli enamuse ajast väga hea (mis on minu jaoks tegelikult kõige olulisem)! Põhjus oli selles, et esimest korda polnud ma võistluse ajal absoluutselt närvis. Täiesti pingevabalt läksime, tegime ja nagu näha, siis tuli välja ka. Mõnes kohas on punkte minu meelest natuke liiga leebelt antud (punkt-pool rohkem), kuid üldjoontes on Ferry selliseks tulemuseks võimeline küll. Ainsad asjad, millega ma rahule ei jäänud, olid kõrvalkõnnid ja tõke. Rihmaga kõrvalkõnnil kadus ühel parempöördel kontakt ning ta magas pöörde maha. Õnneks tuli ta kohe uuesti kõrvale ning ülejäänu oli enam-vähem talutav. Rihmaga kõrvalkõnd oli veidi parem, kuid mõlema puhul jäid mind häirima jooksule üleminekud ja jooksul tehtavad pöörded. Neid tuleb siis rohkem harjutada. Tõkkega on Ferryl juba 3ndat võistlust järjest mingi kiiks ilma käsuta kõrvale tulla. Noh ma ei tea, peaks nagu midagi tegema, et see järgmise võistluse ajaks korda saaks. Pole ju mõtet niisama ka punkte kaotada. Ma ei tea mis ajast saadik pole ma teda trennides üldse kõrvale võtnud peale tõket, aga ometi on tal see komme võistlustel jätkuvalt olemas...
Ülejäänud asjad olid aga suurepärased. Kontakt püsivusel, väga kiired peatused liikumiselt ja võrratu juurdetulek (palju parem kiirus kui varasematel võistlustel) olid need, millega me seekord vägagi edukalt toime tulime. Ja samuti oli Ferry võtete alguses liikumist alustades kontaktis - ma ei lasknud täna liikumisjuhil ennast segada ning ei andnud oma valmisolekust enne märku, kui koer ilusti kontaktis oli. Tasus ära.
Järgmine etteaste on meil suure tõenäosusega Murastes, järjekordsel mitteametlikul võistlusel. Siis saame proovida võõrast platsi ning näha kuidas Ferry seal käitub (või ei käitu).

Kommentaare ei ole: