pühapäev, 21. märts 2010

Agility trenn 21.03.10

Esimesel rajal oli Ferry kana ise. Jooksis kõigil katsetel minema. Mul juba tekkis tunne, et täna tuleb kehv trenn, kuna üldjuhul on nii, et kui ta ei tee alguses, siis ei hakka ka pärastpoole tegema. Aga täna oli teistmoodi. Teisel  rajal hakkas töötama - oli kiirust, oli kontakti. Aga ma ise puterdasin päris palju. Näiteks on mul komme saata koera juba kaugelt järgmisele takistusele (olen ilmselgelt liiga palju MM´i videosid vaadanud ja arvan, et mul on MM´i koer, kes on kaugelt ärasaadetav). Peaksin rohkem koeraga kaasa jooksma. 
Siis tegime veel slaalomit, mis oli hästi super! Kiirust oli ja ma ei pea enam käega ette näitama, teeb juba täitsa ise! Trenni lõpus tegime üle pika aja poomi - sellega ei ole kunagi probleeme olnud, nii ka täna.
 
Peale trenni käisime Aileni ja Charlyga jalutamas.



Kommentaare ei ole: