laupäev, 20. märts 2010

Kokkusaamine 20.03.10

Tänaseks oli kokkulepitud väike kokkusaamine kalevi spordihalli juures olevas koertepargis. Pidi tulema 2 kuldset, aga meie üllatuseks oli seal veel koeri - eesti hagijas Riki, beagle Sälly, kaks jack russelit ja üks labrador. Kokku 8 koera. Niisiis - päris mõnus seltskond. Kuna me käisime empsiga vahetult enne kokkusaamist poes ning ostsime mulle uue digika, (vana oli mingi imelik :d) siis seetõttu tegin ma ka mingeid videosid, aga paraku sain ma filmida ainult 6 sekundit, kuna ma unustasin kodus mälukaardi sisse panna :(((
Igatahes, tüübid mingi täiega kaiffisid ja mängisid oma "olen-suur-isalõvi" mänge. Pärast, kui nad juba väsinud olid, siis nad lamasid ja hammustasid üksteist suust. See oli nagu meganaljakas. Olen sellist asja varem täheldanud vaid ühel korral - see oli suvel, kui Ferr pargis oma sõbra, labrador Rokoga mängis.

Väike video

Kommentaare ei ole: