laupäev, 13. märts 2010

Mitteametlik KK võistlus 13.03.10

Saavutasime algajates 73 punktiga 2. koha, aga rõõmu tunda pole küll millegi üle.

Hindamislehelt 
1. Raporteerimine + hambad - 9/10
2. Kõnd rihmaga - 10/20
3. Istuma jäämine - 6/10
4. Lamama jäämine - 13/15
5. Juurdetulek - 12/15
6. Kohale saatmine - 8/10
7. Lamamine 30 sek - 7/10
8. Üldmulje - 8/10

Kommentaarid
Kuna sain eelmisel õhtul teada, et me oleme oma klassis järjekorras esimene, siis seetõttu läksime kohale kella 10ks (algajate klass pidi alustama 10.30). Enne seda sai jalutatud koer ja ennast närviliseks aetud. Kuidagi hirmutav oli minu jaoks mõte - olla esimene.. Võibolla seetõttu, et ma ei ole siis näinud, kuidas teevad teised koerad ja seetõttu ei tea, kas olla oma sooritusega rahul või mitte. Kui olime võistlemise lõpetanud, valdaski mind tunne, et saame viimase koha. Kui autasustamine algas, siis olin ma kohe valmis minema - viimast kohta vastu võtma. Aga siis hakkas selgeks saama, et absl. kõigi koerte sooritused olid kehvad (või siis neid lihtsalt hinnati väga range kohtuniku poolt). Tegelikult on üpris imestava panev - 1. koha saanud koer sai 75 punkti ja ühtegi väga head või suurepärast minu teada polnud. Keskmine punktide summa oli 65. Võrdluseks võib tuua eelmise kuu võistluse, mil 1. kohale tulnud koer sai 96 punkti.
Ja kirjelduslehelt vaatab vastu üpris nukker seis.. Mitte ühegi elemendi eest ei saanud me maksimumpunkte. Kohati jääb isegi arusaamatuks, miks nii palju punkte mõne harjutuse eest maha võeti. Näiteks istuma jäämisel 6/10st punktist, põhjuseks, et koer vaatas korraks mujale, kui ma tagasi, koera juurde tulin. Samas lamama jäämisel nuuskis ja saime 13/15..Ebanormaaalneeee.

Vot nüüd ma ei teagi, kas järgmisel kuul minna algajatesse või edasijõudnutesse.. Ühest küljest tahaks nagu edasijõudnutesse, aga samas nagu ei julge ka. Mõtleme veel.

Meie soorituseni polegi ma oma jutuga veel jõudnud :)) Platsile minnes oli Ferr ülienergiline ning mina ülinärviline, siia juurde veel range kohtunik - pole just kõige parem kooslus.  Elementide vahel tiris ta kohutavalt platsi väljapääsu poole ja mul tekkis hirm - kui seal tõesti on midagi/kedagi, kes ta tähelepanu köidab, siis ta võib lihtsalt minema joosta. Aga õnneks seda ei juhtunud. Alguspunktis oli enne iga elemendi alustamist ülienergiline ja samas ka hajevil, vahtis ringi jne. Varjanti, kuidas teda kontaktseks saada, justkui polnud. Kasutada "steady-ready" ma ei saanud, sest ta oli nii energiline ja oleks kindlasti haukuma hakanud. Kui ta oleks olnud loid ja hajevil, oleksin saanud seda kasutada, aga energiline ja hajevil + "steady-ready" = auhauh.
Elementidest rääkides.. Kõrvalkõndi alustades oli ta ülienergiline, paremale pööretel läks rihm pingule ning ta ei jälginud mind üldse, vahtis ringi. Lamama jäämisel ja püsilamamisel nuuskis vahepeal, aga õnneks mitte koguaeg. Mis minu meelest ideaalne oli? Kohale saatmine, istuma jäämine ja juurdetulek. 

Kuigi oli range kohtunik, siis sellegi poolest oleks meie sooritus olnud parem, kui mõningaid vigu poleks olnud. Trennides on vaja harjutada - raporteerimist (et püsiks ilusti kõrval), püsilamamist (et ei nuusiks) ja kõrvalkõndi (pöörded paremale)

Kommentaare ei ole: