reede, 9. detsember 2011

Ferry SK seis ja uue aasta lubadused

Kuigi ma panin meid kirja Debüüt klassi, siis hakkasin mõtlema, et see ei ole tegelikult probleemide lahendus...
Miks ma meid mitteametlikule võistlusele kirja panin: Võib maiusega premeerida (meeleolu ja motivatsiooni probleem)
Miks ma meid Debüüti klassi kirja panin: kõrvalkõnni skeem pole nii pikk (tehniline elemendipõhine probleem), üldine soorituste aeg pole nii pikk (meeleolu ja motivatsiooni probleem).
Me võiksime edukalt võistelda ametlikult nii ALG kui AVA klassis, aga selleks on vaja midagi ette võtta eelpool mainitud probleemidega. Kindel on see, et ma ei hakka mingeid suuri muudatusi tegema enne mitteameltliku võistlust (ajaks koera segadusse), aga peale seda olen valmis kasvõi kõik võtted ja koera senised arusaamad laiali lammutama, kui vaja peaks olema.
16. novembri postituse kommentaarile, kus küsiti, miks ma koeraga kuskile SK trenni ei lähe, kui võistelda tahan, vastasin toona järgnevat tsitaati sisaldava vastusega: "Probleemid erinevate elementidega olid meil ka varem, kuid nüüd olen veendumusel, et läbimõeldud tööga saab need asjad ka omal käel lahendada."
Paraku tuleb endale tunnistada, et mul puuduvad ideed ja süsteemne lähenemine kõrvalkõnni ümber õpetamiseks nii, et koer teeks seda õieti ja samuti puuduvad ka kogemused, et panna koer töötama õiges meeleolus. Aivo loengul võisin ju käia, aga üldiselt peaksid suuremad projektid (kus koerale on tükk aega kinnistatud valesid asju) toimuma ikkagist treeneriga koostöös. Minu uue aasta lubadus - me lähme SK trenni!

Kommentaare ei ole: