laupäev, 31. detsember 2011

SK trenn 30.12.11

Esimene ametlik SK trenn ja samas ka selle aasta viimane trenn. Tegime erinevaid lihtsamaid harjutusi, millest paljusid polnud me varem üldse teinud ning seega need nii lihtsad polnudki.

1. Silmkontakti harjutus - maius väljasirutatud käega kõrval, provotseerisin vehkimisega, Ferry silmad käisid minu ja maiuse vahet nagu ma ei tea mis asjad :))

2. Püsilamamine - maiuse kauss u. meetri kaugusel koera ees, mina omakord kausist u. 2 meetrit eemal. Koer pidi ootama luba maiust võtma minna ja seega oli rahulik ning vaatas kenasti otsa.  Olen teinud loa küsimist kodus, enne õhtusöögi kätte saamist, kuid aega ja distantsi tuleb pikendama hakata.

3. Koonuse taha minek - täpsuse peale. Siin oli raskusi nii minul kui koeral. Ma pole Ferryt õpetanud maiusega igatmoodi (näiteks tagurdades) vedama ja seetõttu ei osanud ta ennast vastavalt liigutada.

4. Keerutamiselt käsk lama/istu - kiiruse peale, eesmärgiks, et tulevikus läheks koer otse lamama (st. mitte läbi istumise) ja oskaks neid kahte käsku liikumiselt momentaalselt eristada.

5. Juurdetulekul peatumine - palli viskamisega, eesmärgiks peatumise kiirus.

6. Tõke - maiuse kauss oli tõkke taga.

7. Mäng - harjutuste vahepeal, mõned uued ideed, mida kasutada.

Kõik need asjad jäeti ka kodus harjutamiseks. Ferry läheb ka dieedile, kuigi ma arvasin siiani, et ta liiga kõhn on ja peaks just juurde võtma - spordi tegemiseks on paks + tal võiks olla parem söögiisu trennides.

Kommentaare ei ole: