kolmapäev, 14. detsember 2011

Viimased trennid enne võistlust

Pühapäeval trenn koerteplatsi juures. Enda lollusega tegin selle neetud kõrvalkõnni veel hullemaks kui ta ennem oli. Tahtsin häirijatega trenni teha ja nüüd on tulemus see, et lisaks kehvadele pööretele arvab Ferry, et ei pea enam mulle otsa ka vaatama! Otsustasin, et esmaspäev-teisipäev-kolmapäev tegeleme lihtsate asjadega. Seega nendel päevadel oleme teinud kõrvale tulekut (õigele asendile väärtuse loomine klikkeriga), juurdetulekut (kiirus) ja püsilamamist.
Mitmete võtetega on meil mingi probleem, mis võib punkte maha võtta. Siiski ei lähe me võistlema selle mõttega, et need asjad igaljuhul juhtuvad. Seega loodame parimat ja hoidke mind kinni, et ma reedel-laupäeval koeraga trenni ei teeks - võite tulla ja võtta koera mu käest ära, aga tooge palun pühapäevaks tagasi :))) Homme on plaanis mõned juurdekutsumised pikalt distantsilt, aga mitte midagi enamat.
Lisa:
Umbes 20 minutit tagasi sain TAKO´lt meili võistluse kohta. Ütleme nii, et pidin ma seda lugema :(( Tore oleks olnud saada teada nendest asjadest kohapeal, siis poleks olnud aega närvitsemiseks. Pool nädalat piinelda on natuke nõme. Kui te küsite, mis mind häirib, siis pean mainima, et siin pole ühest vastust. 10 erinevat põhjust - kirja iseloom häirib, kuidagi liiga ametlik ja õudne :)), häirib et palju koeri osaleb, häirib et palju tuttavaid osaleb, häirib et püsilamamisel on oht-tõenäosus, et oleme kõrvuti endise treeneri ja tema koeraga, häirib et treeneri koer on täpselt enne meid ( kui meie kord on platsile minna, siis Ferry ju näeb treenerit vahetult enne meie sooritust ja on oht, et F. läheb lukku teda nähes ja bla-bla-bla), häirib et kohtunikuks on Anne (tekitab ka liiga ametliku tunde)... Ühesõnaga olenemata sellest, et tegu on mitteametliku võistluse ja debüütkklassiga, olen suutnud ennast täiesti hulluks ajada. Ja kui väga tahta, siis saab seda "häirib" asjade rivi veel pikendada... See on tegelikult üks mu suurimaid probleeme - arvan, et Ferry oleks pooltel võistlustel jätnud lollitamata, kui oleksin ise suutnud rahulikult käituda. Aga ma ei suuda. Igatahes see mõte koera "teisaldamisest" minu käest, homsest õhtust pühapäevani, on täiesti kaalutav vist...

Kommentaare ei ole: