teisipäev, 28. mai 2013

Ferry 27.05.13

Kuna mina olin reedest pühapäevani haiguslehel :), siis jäid sellesse ajavahemiku planeeritud trennid ära. Midagi katastroofilist sellest muidugi ei juhtunud.
Ja ma pean taaskord ütlema, et meil on väga vastutulelik treener, kes lubas reedese trenni lihtsalt mõnel teisel ajal uuesti teha - tänud, Sveta!!!
Esmaspäeval algas uus nädal ja selleks sai tehtud ka uus treeningplaan.
Ferry on küll kirjas kahe nädala pärast toimuval TAKO võistlusel, aga me püüame elada sellises vaimus, et antud sündmus kohe üldse meelde ei tuleks ja selle jaoks me mingeid erilisi ettevalmistusi ka ei tee. TAKO koduleht on mul lausa blokeeringu all, et ma seda iga päev 10 korda vaadata ei saaks - muidu on mul varsti võistluse toimumiskoha GPS koordinaadid ka peas :(((
Püüame jätkata suhete parandamisega, ainus, mis on lisandunud - kontrolliharjutused. Lisaks püüame rohkem tähelepanu pöörata kõrvalkõnnile ja püsivusele. Rahuliku meeleolu jälgimine - see on meil nii ehk naa koguaeg prioriteediks!
Eile oligi esimene taoline trenn. Tegime järgnevat:
Karabiini vabastamise/kinnitamise eest preemia + kõrvale tuleku pakkumine antud olukorras kui default käitumine.
Kaelarihmast võtmise eest preemia.
Toitmine käest, eest ära liikudes.
Mäng kätega, paitamine.
Kõrvalkõnd (sirgete ja paremale pöörete lihvimine).
Ferry oli väga tubli ning kuna kõik asjad olid talle varasemast tuttavad, siis möödus kõik lõbusalt ja edukalt - mis ongi peamised märksõnad.

Kommentaare ei ole: