laupäev, 28. aprill 2012

SK trennid 28.04.12 - ilmast sõltub pool edukust...

Päevane trenn oli täielik läbikukkumine. Väljas oli u. 20 kraadi sooja, päike paistis ning tuult ei olnud. Olin liiga paksult riides ja hakkas palav. Meeleolu seetõttu kehv ning ei suutnud olla piisavalt adekvaatne. Kohe oli näha ka Ferry käitumises muutusi (pakun, et u. pool oli tingitud minu tujust ja pool sellest, et ka temal oli palav). Olen juba  ammu märganud, et paremad sooritused tulevad meil jahedama ilmaga (sellisele järeldusele jõudmiseks ei pea vist teadlane olema, aga on ka koeri, kes töötavad igasuguse ilmaga). Jamasime kõigega jube pikalt, lõpuks oli Ferry täiesti väsinud ning kodu poole minnes nii minul kui koeral halb tuju.
Õhtul oli asi palju parem. 15 kraadi, pilves ilm, keskmisest tugevam tuul. Kodus sai eelnevalt tehtud otsus tegeleda liikumiselt lamama minekuga ning kõrvalkõnnil pöörete-peatustega. Trenn möödus sujuvalt, kõik läks plaanipäraselt ning ei tekkinud kiusatust midagi veel lisaks teha (see kipub juhtuma just taoliste trennide puhul nagu täna päeval). Ferry oli rõõmsameelne ja kontaktne.
Ma ei tea mida teha - ühest küljest peaks koera harjutama sellise palavusega, aga see tähendaks, et mina peaksin olema normaalses tujus ning mitte sõltuma ilmast. Aga see pole ju võimalik, kui päike lagipähe paistab..! Ja tehes neid palava ilma sooritusi pidevalt ebaõnnestudes, ei harjuta need koera tööd tegema, vaid hoopis kehvas tujus ringi lonkima..!

Kommentaare ei ole: