pühapäev, 25. aprill 2010

Agility trenn 25.04.10

Tänase trenniga võis üldjoontes rahule jääda. Algas see lausa suurepäraselt. Esimene harjutus - tõke, tõke, tunnel. Peale 2. tõket oli vaja valssida ja koer tunnelisse saata - super! Ferry oli ära kutsutav, (kui ta pole kontaktne, siis ta tormab lihtsalt otse edasi) kiire..!


2. rada oli põhimõtteliselt sama, lihtsalt tõkked olid tunnelist teisel pool. Minu enda jaoks oli sedapidi palju raskem. Esimesed 2 korda ei tulnud välja, kuna ma jäin valssimisega hiljaks. Mitte ühelgi korral polnud viga koeras! Ja 3. korral õnnestus suurepäraselt!
Edasi ühendasime need 2 harjutust omavahel. Selleks ajaks oli aga vana "hea" Ferry tagasi. Asi algas stardis püherdamisega. Esimesel korral oli tema võimete piir 2 tõket. Teisel korral 2 tõket ja tunnel. Ja kolmandal tõke, tõke, tunnel, tõke.
Oligi liiga ilus algus olnud..
Siis tegime kiike. Muidu tegi suurepäraselt, aga paaril esimesel korral veits ehmatas selle paugu peale, mis tuleb, kui kiik maad puudutab.
Trenni lõpus laenas Anu meile veidi maiuseid ja sellepeale läks Ferry hulluks (heas mõttes). Harjutasime ärakutsumist (sirge tunnel ja siis tunneli kõrval olev tõke) - super! Ferr oli ülikiire ja ülihästi motiveeritud! Tegime seda mingi 3 korda. Lihsalt võrratu! See kiirus, see kontakt..! Jällegi tuleb tunnistada, et viga on minus. Mina olen see, kes pidevalt ühte ja sama maiust võtab ja loodab siis, et koer selle peale töötab.
Keegi polegi ju tegelikult koera süüdistanud. See on minu enda jaoks.
Ma üritan ennast nüüd järgmiseks trenniks väga heade maiustega varustada (maksa tükid) ja annan need trenni alguses Anu või Tiina kätte (kellegi teise käest tulnud maiused on kindlasti koera jaoks ahvatlevamad).
PS: Tuleks mainida, et täna ei jätnud ma kordagi Ferryt stardis istuma, vaid lasin Tiinal teda hoida. Asi võis mingil märral olla ka selles. Loodame, et järgmises trennis läheb veel paremini, kuna lisandub ahvatlev maius.

1 kommentaar:

H T ütles ...

Muide asi pole minu meelest sugugi selles, mis maius sul on ja kas sul on iga kord sama, vaid just selles, et teise käes on huvitavam. Remmigi on sellist pulli teinud, et minu kuivat. kopsudega ei olnud üldse huvitatud, sama maiust teise inimese käest võttes aga pidi nahast välja pugema, et ometi preemiat saada :D