neljapäev, 22. aprill 2010

Kuulekuse trenn 22.04.10

..ja näitusetrenn :)) Maria tegi Ferryga trenni lõpus veidi näitusetrenni, kuna meil jäi trennis aega üle. Pille laenas meile Dassu näituserihma (aitäh talle!). Ferr liikus väga ilusti ja minu üllatuseks sai Maria ta eest seisma (oskused, mis muud). Üllatus seepärast, et ma polnud ise kunagi Ferryt eest seisma saanud. See, kui hästi Ferr Mariaga liikus/seisis, andis mulle motivatsiooni juurde ja ilmselt hakkame nüüd näitusetrennis käima.
Kuulekuse trennis läks kuulekuses keskmiselt :)) Ta oli veits hajevil täna ja ilmselgelt häiritud kõrvalplatsil toimuvast agility trennist. Minu esimeseks "missiooniks" oli ta tähelepanu saamine, kuna koeraga, kes ainult ringi vahib, pole mõtet trenni teha. Saingi osaliselt selle kontakti. Siis tegime kõrvalkõndi (vaatas ilusti otsa), tõket (sellega jamasime päris kaua, kuna Ferr oli hajevil ja ei jälginud mind eriti, läks must ette jms.), kohale saatmist (super, ülikiiresti tegi!), toomist (tegime läbi mängu, rihma otsas, kuna Ferryl on see meelest ära läinud. Kusjuures Ferry meelsasti sikutas hantliga :)) ) ja püsilamamist (paar korda nuuskis, a muidu oli ok). Püsilamamisel vaatas mulle otsa ka (käisin iga 20 sek. tagant maiust andmas)! Tal on selle püsilamamisel otsa vahtimisega mingi maksimumaeg, peale mida ta hakkab ringi vahtima. Hetkel on see aeg kuskil 30 sekundit.
Igatahes - varsti tekkib teemade alla ka "Ferry näitusetrenn" :)))

Kommentaare ei ole: