neljapäev, 15. aprill 2010

Kuulekuse trenn 15.04.10

Täna oli suht hea trenn. Alustuseks tegime grupis istuma ja lamama jäämist. Istuma jäämine oli super, aga lamama jäämisel nuuskis esialgu. Ta nuusib just siis, kui ma eemalduma hakkan, pärast muutub üldjuhul kontaktseks. No igatahes ma siis tegin mitu korda nii, et hakkasin eemalduma ja kohe kui nuuskima hakkas, siis keerasin otsa ümber ja keelasin. Selle saime vist korda, sest trenni lõpus, kui püsilamamist tegime, ta ei nuuskinud ja vahtis koguaeg mulle otsa ka. Juurdetulekut tegime ka grupis - see on meil vist kõige halvemas seisukorras hetkel. Ferr arvab, et kui keegi teine kutsub, siis tuleb kutsuja juurde minna. Nii oligi, et Ferry läks 1 korra Aileni juurde, aga vähemalt on positiivne see, et ta tuli peale seda kohe minu juurde, mitte ei läinud teisi koeri terroriseerima :)) Siis tegime kõrvalkõndi. Kontakt vajus veidi ära vahepeal, muidu oli ilus. Kohale saatmisel jooksis esimesel korral juurdetuleku asemel Pille juurde (Pille vist kiitis samal ajal Dassut ja siis Ferry arvas, et teda kiidetakse ja läks sinna). Tegime siis eraldi paar korda kohale saatmise juurdetulekut, alguses eemaldusin mingi 5 sammu ja lõpuks 15. Pärast tegime täiselemendi ka - võrratu. Tundub, et tuleb kasuks, kui teha paar korda see osa, mis probleemne oli, eraldi ja alles siis täiselement.
Trenni lõpus tegime tõket - sellega probleeme polnud. Püsilamamine oli võrratu - vahtis koguaeg mulle otsa.
Kui saaks korda selle, et ta ei läheks selle peale, kui keegi teine oma koera kutsub või kiidab, siis oleks super.

Kommentaare ei ole: