pühapäev, 4. aprill 2010

Mitteametlik KK võistlus 04.04.10

Täna osalesime Ferryga järjekordsel mitteametlikul KK võistlusel, korraldajaks oli A-koer ning kohtunikuks Marit Undusk.

Saavutasime edasijõudnutes 92 punktiga 2. koha!

Hindamislehelt 
1. Raporteerimine + hambad - 10/10
2. Kõnd rihmaga - 20/20
3. Istuma jäämine - 10/10
4. Lamama jäämine + juurdetulek - 14/15
5. Tõke - 10/10
6. Kohale saatmine - 10/15
7. Lamamine 1 minut - 10/10
8. Üldmulje - 8/10

Kommentaarid
Ma tulin kohale kella 10.30ks, et koer välja jalutada ja ise rahulikult alg klassi koeri vaadata. Ja selle aja jooksul sai selgeks, et plats on lõhnu täis. Kõikide koerad nuusivad. Järelikult nuusib Ferry ka. Võibolla läheb mõne elemendi ajal lõhnasid uudistama.
Kui lõpuks tuli platsiga tutvumise aeg, olin enda jaoks pannud paika plaani - teeme kõrvalkõndi, juurdetulekut ja kohale saatmist. Minu üllatuseks oli Ferry kontaktne, ei vahtinud ringi, nuuskimisest rääkimatta! Juurde tuli kiiresti, kõnd oli ka super! See andis mulle lootust, et meil ei lähegi nii kehvasti!
Kui saabus meie kord platsile minna, tegin enne paar kõrvalasendit, et ta oleks kontaktis ning natuke rahulikum.

Raporteerimisel püsiski rahulikult kõrval, vaatas kogu aja mulle otsa ja ei mõelnudki kohtuniku tervitama minna! :))

Kõrvalkõnd oli megahea.. Ei, S-U-P-E-R - seda näitavad ka saadud maksimumpunktid. F. oli ülikontaktne, tempo muutused olid väga head, pöörded, mida ma enim kartsin, tegi ka suurepäraselt!

Istuma jäämine oli ok, ei vahtinud ringi ega midagi.

Järgmine võte oli lamama minek koos juurdetulekuga.. See oli võte mida kartsin kõige rohkem. Viimased kaks trenni oli Ferry siia käsku lihtsalt ignoreerinud või selle peale minema jooksnud. Alles tänasel võistlusel ilmnes, et ta oskab seda ja vägagi hästi. Kõnd oli väga hea, lamama läks kiiresti.. Eemaldun. Keeran otsa ümber. Ja ma ei usu oma silmi - Ferry ei nuusi vaid vahib mulle pingsalt otsa!!! Annan siia käskluse.. Ja ta tuleb!!! Ainult, et istub viltu. Parandan asendit. Siit läks 1 punkt maha. No olgu. Peaasi, et tuli.

Tõkke eest saime maksimumpunktid nagu ka arvata oli :)))

Kohale saatmisel tormas juurdekutsumisel esmalt platsi väljapääsu poole, kuid siis tuli plaksutamise peale ikkagist minu juurde. Ja kohale läks ilusti.

Püsilamamine oli väga super, vaatas põhimõtteliselt koguaeg ainult mind ja ei nuuskinud kordagi!!!

Tänase võistlusega jäin ma ülirahule, ainult see kohale saatmine läks natuke metsa. Aga sellegipoolest - ta oli nii kontaktne ja tegi just need elemendid ülihästi, mida ma kartsin. Üllatas mind ikka täiega! Ja ma veel ennustasin, et jookseb platsilt minema ja nuusib ja me saame maksimaalselt 65 punkti ja.. Ma ilmselgelt alahindan oma koera ja ei usalda teda piisavalt - tegelikult on ta ülitubli!

Kommentaare ei ole: