neljapäev, 1. aprill 2010

Kuulekuse trenn 01.04.10

Tänan trenn oli järjekordne õudus. Juba teist trenni järjest ei olnud Ferryl energiat, töötahet, keskendumissoovi - mitte midagi. Ja pühapäevasele võistlusele olen ma meid kirja pannud edasijõudnute klassi.. Põhjus, miks ma meid edasijõudnutesse panin, on väga lihtne - lootsin, et Ferry on selleks rohkem valmis, kui ta tegelikult on. Kui me alg klassis olime, siis läksin ma platsile teadmisega, et iga võtte õnnestumise % on umbes 90, ehk väga kõrge. Praegu on see % langenud 40 peale.
Mõtlesin pikalt peale trenni ja trenni ajal, et kas on üldse mõtet minna võistlema? Minna võistlema koeraga, kes on loid, hajevil ja jookseb platsilt minema? Kuid siis otsustasin, et lähme ja teeme kuni esimese ärajooksmiseni. Siis katkestame.
Kui nüüd keegi ootab kommentaare konkreetsete võtete kohta, siis.. Siin need on. Ei ole ka. Pole tegelikult eriti midagi kommenteerida - ainukesena jäin rahule istuma jäämise ja tõkkega. Tegelikult võin ju panna, siis ei pea keegi muret tundma, et me konkurendiks oleme :))

Raporteerimine ja hammaste näitamine
Jääb üle loota, et Ferry kohtunikule tere ei taha öelda :)))

Liikumine rihmaga
Saavutasin trenni lõpu poole küll mingisuguse kontakti, aga.. Jooksul jäi maha, pööretel kõndis otse edasi, peatused olid aeglased - ühesõnaga ta oli täiesti loid ja poolhajevil (kontakt oli olemas ainult esimesel sirgel)
Nii et ma ei saa kuidagi kindel olla, et Ferryl jätkub terve kõrvalkõnni skeemi jaoks piisavalt motivatsiooni.

Istuma jäämine
Ok.

Lamama jäämine ja juurdetulek
Tuleb mingi sajanda käsu peale või jookseb minema, lamama läheb aeglaselt.

Tõke
Ok.

Kohale saatmine
Kohale ta läheb, aga eelnevalt minu juurde tulek on küsimärgi all.

Lamamine 1min.
Täna trennis lamas ära ja ei nuuskinud, aga see võimalus, et ta nuusib, on olemas.

Üldmulje
Las ma ennustan..:))) "Koer on ebakontaktne, jookseb platsilt minema"

Ja maksimaalseks punktisummaks ennustan 65 :)))

Nagu juba öeldud, siis läheme sellele võistlusele katkestamise plaanidega (et mitte tekitada koeras arvamust, et võistlustel ongi jube lahe platsilt jalga lasta ja see on lubatud). Ühesõnaga, elame kõigepealt selle võistluse üle, pärastpoole on aega hakata analüüsima, mis sellist käitumist põhjustab.

1 kommentaar:

HelenT ütles ...

Ma arvan, et sa muretsed üle. Suht suur võimalus on teil võita ja veel suurem võimalus nt. meid võita :D