pühapäev, 26. august 2012

RV Agility võistlused 25-26.08.12

Pealkiri on petlik - kuigi olin mõlemal päeval kohal, siis osaleda polnud kahjuks kellegagi :( Aga äkki järgmisel aastal juba on? :) Ja kuigi ma ise ei võistelnud, siis üritus oli ikkagi väga kasulik ja seda mitme asja poolest:
1. Esimesel päeval soetasin koertele (rohkem Jazzile mõeldes, kuna Ferry mänguasjadest eriti ei huvitu) Berralt kaks uut palli: 
2. Teisel päeval oli Jazz võistlusel kaasas ning sotsialiseerus aktiivselt pallide ja sikutamismänguasjadega :)) Ehk siis eesmärgiks oli mängimine raskemas situatsioonis (müra, võõrad inimesed ja koerad). Lisaks sai ta harjutada võõras puuris olemist (tänud Tiinale!), Yes´iga ringi jooksmist jne.
Loomulikult meeldis Jazz väga paljudele inimestele ning ma lubasin seekord lahkelt kõigil teda paitada (vahel ju võib!).
3. Mõlemal päeval sain ma harjutada pildistamist kiirete ja vähem kiirete koerte peal :) Ja veenduda, et paduvihmas kaameraga möllamine ei ole kõige targem tegu (õnneks seekord kaamera andestas mulle ning hakkas teisel päeval siiski uuesti tööle)!!!

Kommentaare ei ole: