kolmapäev, 5. september 2012

SK trenn 04.09.12

Kuna võistluse toimumiskoht muutus ootamatult, siis seetõttu tegime trenni uues kohas - Lauluväljakul. Kuigi koht ise on suur ja lai, siis õnnestus meil "salainfo" kaudu täpne muruplats välja selgitada. Kuigi ausalt öeldes ma eriti rõõmus pole - Viimsi plats oli mitmeid kordi kergem (vähemalt meile)! Nüüd ma mõtlen ainult sellest, et ma koera pärast mööda Piritat või Lasnamäed taga otsima ei peaks... Aga juba saatsin korraldajatele kirja vastu, et oleme toimumiskoha muudatusega nõus ning osaleme. Seega järelikult ma nii hirmsasti seda kohta ikkagi ei karda. Või kardan, aga tahan vaadata kuidas koer raskemas sitatsioonis töötab - kõige tähtsam eesmärk on ju ikkagi võistluskogemus!
Kuna see koht oli võõras, siis Ferry üritas trennis rihmata olles paar korda ka kuskile joosta, aga ma sain ta õnneks enam-vähem rahuldava kiirusega lamama (st. reageerimisaeg polnud väga pikk). Seega lisaks ALG-klassi võtetele (kõrvalkõnd, lamama minek ja seisma jäämine liikumiselt ning juurdetulek), provotseerisingi ma kogu ülejäänud aja Ferryt meelega kuskile jooksma (andsin vabastava käsu) ning käskisin siis lamama minna. Iga korraga läks kiirus järjest paremaks. Jätkame seda kindlasti neljapäevases trennis - siis on põhilise tähelepanu all küll motivatsioon, aga kuigi ma plaanisin viimase trenni teha ainult kiiruste ja hea tuju peale, siis nüüd selle asukoha muudatuse tõttu peab kontrolliga ka tegelema, kuna see võib päästa nii mõneski olukorras!
Võtted olid enamuses väga head. Peatustega liikumiselt ning juurdetulekutega jäin väga rahule (suurepärased kiirused!). Kõrvalkõnd oli kohati hea, kohati aga pigem rahuldav - nii nagu ta meil kipub olema...

Kommentaare ei ole: