pühapäev, 18. november 2012

Jazzi AG trenn 18.11.12

Esimene ametlik agility trenn! Siiamaani toimunud trennid olid SK ja AG elementide segu, kuid nüüd oli tegu ainult agilityga!
Jazz oli väga tubli ja üllatas mind positiivselt! Me polnud ju nii pikalt vahepeal midagi teinud ning ma polnud kindel, kas ta enam tõkkeidki hüpata oskab!
Aga Sveta oli enesekindel ja pani meid kohe 6-12 takistusega radasid jooksma (tõkked, tunnelid ja müür), kõrgus 25-30cm! Jooksurajad ja iseenesest lihtsad, aga nii algajatele nagu meie oleme - tundusid algul küll üsna hirmuäratavad. Vaja oli valssimisi, eestlõikamisi, ära kutsumisi/saatmisi jne. Polnud enamike selliseid tunneli nurkasid ja tehnilisi võtteid Jazziga elu sees teinud, rääkimata stardis püsivusest! Aga border on tark loom ja tegi täna agilityt nagu oleks see kaasasündinud :) Loomulikult oli ka vigu, tunnelitest mööda jooksmisi jne, kuid enamik olid tingitud minu juhtimisest. Kuigi selliseid nurkasid on vaja ilmselt ka rohkem harjutada, küll siis koer rohkem vigu omanikule andestab! Ma loodaks vähemalt...
Uutest takistustest õppisime müüri (polnud mingeid probleeme) ja alustasime slaalomiga (võrkudega).
Jazz mängis teiste koerte juuresolekul suurepäraselt ja ei lasknud ennast mitte millestki häirida.
Minu hirmud, et oleme agilitys "ajast maas" või oleme liiga vähe võõrastes kohtades mänginud, on peale tänast trenni kaotatud!

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

kuidas said Jazzi teiste koerte juures mänguma, mingil ajal lugesin et teil oli sellega probleeme, nüüd korras. Minu koer on väljas, eriti veel teiste juures mängides väga häiritud, oleks ka tore kui ta rohkem väljas olles minule ja mu mängule keskenduks. Abi?