pühapäev, 18. august 2013

Mitteametliku AG võistluse videod + analüüs

https://www.dropbox.com/sh/s6lbs5q1ekd1sfv/WLdzbGhfb6/IMG_2537.mov?m
Vaatasin järele - väga kasulik oli ära näha oma vead (ja selgus, et koera vead olid tingitud minu vigadest). Ma ei teadnud senimaani, mida ma seal tegelikult täpselt tegin - eriti huvitas mind alguses toimunu! Selgus, et esimene tõke (koos tiivaga) lendas maha sellepärast, et näitasin koerale äärmiselt vara, et pööre tuleb ja hakkasin ise vasakule liikuma (oleksin võinud suurema kaarega leppida, kuna lõkse seal läheduses polnud ja vähemalt takistused oleksid terveks jäänud). Teine pulk - noh selle võib ka selle arvele panna, et koer ei oska veel normaalselt pöörata ning selle järgselt ennast hüppeks valmistada. Kolmas pulk - "istutasin koera pulga peale" nagu Sveta ütleb. Käsi ja tegelikult terve keha olid mul väga madalal, mistõttu Jazz jälgis kätt ning hüppaski täpselt nii nagu ma näitasin - ehk läbi pulga. Õpime ja teeme järgmine kord paremini!

Kommentaare ei ole: