teisipäev, 4. detsember 2012

Mitteametlik SK võistlus 02.12.12

Pühapäeval osalesime Ferryga TUBLI korraldatud mitteametlikul SK võistlusel, kohtunikuks oli Julia Saarestik. Tulemuseks AVA-klassis 1. koht (3st), I järk, 161 punkti!
Individuaalvõtted:


Hindamislehelt
1. Grupis lamamine - 9 x 3 = 27 p
2. Liikumine kõrval ilma rihmata - 0 x 2 = 0 p
3. Lamama minek liikumise pealt - 9 x 2 = 18 p
4. Juurdetulemine koos seismise peatusega - 8 x 3 = 24 p
5. Seisma jäämine liikumise pealt - 9 x 2 = 18 p
6. Eseme äratoomine - 9,5 x 2 = 19 p
7. Kaugjuhtimine - 10 x 3 = 30 p
8. Tõkke ületamine - 9 x 2 = 18 p
9. Üldmulje - 7 x 1 = 7 p

Kommentaarid
Väga halb võistlus (vt. videot). Koht ja punktid ei puutu eriti asjasse. Tegelikult - see on ametlikul võistlusel disklahv. Ainus positiivne asi on see, et see lollus juhtuski õnneks mitteametlikul võistlusel, kus meile armu anti ja saime teisel katsel jätkata. Siis oli Ferry juba rahunenud, kuid päriselt on vaja juba esimesel katsel rahulik olla. Hea on veel ka see, et esimene ametlik võistlus tuleb alles jaanuaris ning sinna vahele mahub veel üks mitteametlik võistlus. Ja võimalus trenni teha.
Kohutavalt halb on aga (tulevikule mõeldes) see, et AVA-klassis tulevad esimesed järgud liiga kergesti. Ja mul on tunne, et kui meil lihtsalt sellepärast, et me suhteliselt tihti ametlikult võistleme, aeg-ajalt "õnneks" läheb ja ta juhtumisi normaalses tujus on, siis VÕI-klassis enam niimoodi läbi ei saa. Ma olen öelnud seda korduvalt ja jään selle juurde ka praegu - koer peab oskama rahuneda ja olema 90% kontrolli all VÕI-klassi ajaks! Ma võib-olla muudan kunagi oma arvamust, aga seniks olen ma aga üsna murelik...
Põhjuseid, miks ta võistlusel niimoodi käitus, võib igalt poolt otsida. Mõned variandid:
1) Mul oli kaasas Jazz ja Ferry ootas tema trenni ajal puuris (ja kogus energiat).
2) Ma otsustasin, et proovin seekord mitte temaga enne platsile minekut liiga palju tegeleda, võtan kontakti viimasel hetkel jne. Lisaks olen võistluse ajal täiesti pingevaba ning rahulik.
3) Ohumärgid olid juba eelmisest mitteametlikust võistlusest - ka seal läks ta võtete vahel inimesi uudistama.
Kõik need põhjused on võimalikud, nüüd on vaja neid kuidagi likvideerida.
Esimene saab järgmisel võistlusel kaotatud - Jazz kaasa ei tule, kuna tema trenni sel päeval ei ole.
Teine oli uus kogemus - selline variant ei sobi meile. Ferryga peab enne platsile minekut mingil määral ikkagi enne tegelema ja platsil ei saa täiesti rahulik olla (st. ei tohi ka närvis olla, aga peab säilitama siiski enesekindluse ja kontrolli).
Kolmandaga on kõige raskem - vaja oleks sagedamini hallis trenni teha. Häirijatega, aeg-ajalt suurel platsil. Võistlustrenni ühesõnaga. Aga see vist ei ole kahjuks eriti võimalik :(
Võtete pärast ma AVA-klassi mõttes nii väga ei muretseks. I järk tuleb väga kergesti, KUI koer kontrolli alt ei välju (võtete ajal või vahel) ja me sellepärast disklahvi või 0´e ei saa.

Kommentaare ei ole: