neljapäev, 10. jaanuar 2013

Ferry SK trenn 10.01.13

Grupitrenn hallis. Kehv trenn, palju oli häirivaid faktoreid ja Ferry kruttis ennast jälle üles. Meeleolu oli täiesti vale ning rihma otsast ma teda lahti ei saanudki lasta (proovides - jooksis minema). Seega olin üsna kindel, et võistlus läheb sinna samusesse...
Meil on vaja rahustamist teha (meeleolu), aga samas tegeleda ärajooksmisega kui eraldi probleemiga (et ei julgeks üldse seda käitumist proovida).
Trenn algas püsilamamisest, mida tegime koos Anne õpilastega. Grupis oli kokku 10 koera! Ferry oli algusest peale täiesti segi. Kuna koerad pandi lamama üksteisele üpris lähedale, tekkis koheselt järgmine küsimus - kas ta üldse ära lamab? Kuna ma ei tahtnud enne võistlust vale käitumist provotseerida, siis peitu ei läinudki. Ferryl saba käis, kuid minu pingsa jälgimise tõttu ta püsti tõusta ei plaaninud või lihtsalt ei julgenud.
Individuaalvõtted olid ka kehvad - ma ei mäleta küll enam, mida täpselt tegime, kuid kuna olin sunnitud Ferryt hoidma rihma otsas, siis tähendas see kontrolli puudumist. Ja tegu oli viimase trenniga enne võistlust - lihtsalt suurepärane..!

Kommentaare ei ole: