reede, 23. märts 2012

SK trenn 23.03.12

Grupitrenn halli ees nagu reedeti tavaks saanud. Eesmärgiks oli läbi teha kõik ALG-klassi elemendid ning harjuda liikumisjuhi käskude järgi tegutsema. Viimane oli raskem, kui algul arvata võis :))
1. Ligipääsetavus - suurepärane, Ferry otsis ise kontakti ning püsis ilusti kõrval.
2. Püsilamamine - 2 minutit, liputas saba ning aeg-ajalt vahtis ringi. Aga olen õnnelik, et ta ära lamas, vaatamata mitmetele provokatsioonidele (kaugemal olev koer tõusis püsti, kõrval olev koer urises).
3. Kõrvalkõnd - kõik trennis olnud koerad-inimesed hakkasid ühel ajal grupis liikuma, selliselt nagu nad olid (ehk 3 meetriste vahedega peale püsilamamist). Keegi väga ei eksinud ning jäin Ferry kõrvalkäiguga suhteliselt rahule. Isegi pöörded vasakule olid ok!
4. Liikumiselt lamama minek - jäin kõigega rahule peale kõrvalkõnni - Ferry polnud üldse kontaktis. Kuid õnneks on refleks olemas ning kui käsk tuleb, läheb ta lamama niikuinii... Noh nüüd ma sõnusin ära ilmselt :))) See oli esimene element, kus närvid alt vedasid ning ma enne kui Sveta oli "aitab" öelnud, tagasi keerasin. Õnneks polnud ma ainus :))
5. Juurdetulek - Ferry üritas mitmel korral tulla nii minu ümberpööramise kui ka Sveta käsu peale. Ülejäänud aja tegelesime püsivusega mainitud olukordades.
6. Seisma jäämine liikumiselt - jälle kõrvalkõnnil kontaktitu, jälle keerasin ma enne käsku... Peatus oli õnneks enam-vähem ok (jäi otse, aga Sveta ütles, et oli peale käsku veel ühe sammu teinud).
7. Tõke - suurepärane!
Ja nüüd mõned elemendid, mida me tegime trenni lõpus juba ALG-klassi väliselt.
8. Ruutu saatmine - suurepärane nii 10, 15 kui ka 20 sammu kauguselt! Koonused olid hoopis teist värvi, kui ma trennis kasutan, aga Ferry juba silmadega otsib ning teab, et sellises imelikus 4 märgiga kohas antakse süüa :)))
9. Asendite vahetus - enam-vähem ok. Seismisest istuma minekul peaks edaspidi rohkem aitama, sest Ferryl pole see tehniliselt veel nii selge, et võiks distantsilt teha. Täna pakkus ta näiteks tagurdamist istu käsu peale...

Kommentaare ei ole: