esmaspäev, 18. veebruar 2013

Ferry SK trenn 18.02.13

Magasini tänaval ja lähedal asuvas autoparklas.
Tänaval tegime kõrvalasendis keskendumist - Ferry oli häiritud võõrastest häältest, eriti aga autode sõitmisest (kui need olid piisavalt lähedal ja/või liikusid selja taga). Tegu oli ristmikuga ja kuna ma valisin just õhtuse aja, kui inimesed koju lähevad, siis saime häirijaid liigagi palju. Pingutustega tuli 10 sekundit keskendumist. Alguses oli "igavene 9" ja iga kord enne, kui ma jõudsin 10 öelda, kadus kontakt. 15-20 minuti pärast olime jõudnud 15 sekundini - see oli maksimum ning enamasti ka ainult vaiksematel hetkedel, kus pidevalt autosid või inimesi järjest ei tulnud. Peab jätkuvalt sellistes kohtades käima.
Otsustasin, et jätkan rahulikumas kohas, kuna Ferry jõudis pingutustega lõpuks sinnamaani, kust edasi oleks võinud harjutusi alustada (15 sekundit keskendumist).
Parkla tegi jälle imet - ideaalsed sooritused.
Alustasin kõrvalkõnnist. Tegime AVA-klassi skeemi ehk normaalkõnnil ja jooksul olid nii peatused kui ka pöörded. Väga hea kontakt, tehniline pool oli ka OK.
Kuna polnud ammu peatuseid (eriti istuma minekut) kõrvalt teinud, said seekord need trenniplaani võetud. Kirja sai pandud, et teeme kõiki 3 peatust kõrvalt, eesmärgiks kiirus ja mitte järele keeramine. Trennis aga selgus, et tegeleda tuleb ainult ja ainult istuma minekuga, kuna Ferry ei läinud käsu peale istuma vaid jäi seisma ning isegi maiuse andmisega oli käsu täitmise kiirus alla igasugust arvestust (ebakindlus selles elemendis, kuna oleme seda vähe kinnistanud). Aega läks ja ideaalseni ei jõudnudki. Aga paar korda ilma käemärgita õnnestus suhteliselt ilusti teha ning sellega lõpetasimegi.
Muuhulgas sain täna kätte kauaoodatud metallhantli ja treeningpalli - seega saame teatud elemente VÕI-klassist üldse alles nüüd harjutama hakata (metalleseme toomime) ja teatud asju paremini premeerida (toidupalliga - juurdetulekul peatused, ruut, peatused kõrvalt jms).

Kommentaare ei ole: